Πρόκειται για το να γίνεις ορατός και να κάνεις τον εαυτό σου ορατό, όταν οι δυνητικοί πελάτες περιηγούνται στο διαδίκτυο για να βρουν έναν προμηθευτή ενός προϊόντος, υπηρεσίας ή παροχής που μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη με την προκύπτουσα ανάγκη. Και όταν υπάρχουν πάνω από 1 δισεκατομμύριο αποτελέσματα αναζήτησης για κάθε αναζήτηση, δεν είναι έκπληξη ότι ο ανταγωνισμός για την ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης είναι σφοδρός.
Εδώ είναι που μπαίνει στο παιχνίδι η SEO. Με την βελτιστοποίηση SEO, μπορείς να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου με βάση διάφορες και σχετικές λέξεις-κλειδιά, ώστε να αυξήσεις την πιθανότητα να εμφανιστείς ως ένα από τα πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης, όταν οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν προϊόντα, υπηρεσίες ή παροχές που μπορείς να προσφέρεις.